Thursday, January 10, 2008

夜遊鬼

Tuesday, December 19, 2006

我要變成夜遊鬼啦...明明lastnight十一點訓...頭先又醒..宜家先5am.
UKtime:only 8p.m.
�No!!!�我要適應時差>>

我越來越怪啦~ 我竟然可以零晨四點起身,
跟住食左a juicy orange & 個菜肉包...

放假返到香港都無野做...因為係...我奇怪..
ng想出去,&ng想到人多ge地方..
其實可以prepare the mod. 1 exams
不過, relax those few days先啦~
so now, better to sleep for another 3 hours....

No comments: